Poszukuję dawcy - Gdańsk

Ogłoszenia kobiet
Izazela
Posty: 1
Rejestracja: 20 maja 2013, 19:11 - pn

Poszukuję dawcy - Gdańsk

Post autor: Izazela »

Witaj,

mam na imię Iza, mam 23 lata, i mieszkam w Gdańsku. Mam dobrze płatną pracę, zgodną z moimi zainteresowaniami, jak również studiuję zaocznie na ASP. Jestem brunetką, o niebieskich oczach, dość wysoką jak na kobietę, szczupłą i zadbaną. Nie palę, nie piję, ani nie korzystam z innych używek, ale za to czynnie uprawiam sport i dbam, aby odżywiać się zdrowo. Wynajmuję niewielkie, ale bardzo przytulne mieszkanie na poddaszu, mam dwa przesłodkie kocurki, i bardzo cenię sobie swoją małą stabilizację, ale bardzo żałuję, że nie mam się z kim nią podzielić... Nie mam szczęścia do mężczyzn, jednakże od około 3 lat czuję oddech narastającego instynktu macierzyńskiego, i bardzo chciałabym zostać mamą. Samodzielną mamą. Jest mnie stać, aby utrzymać siebie i dziecko, jestem w stanie poświęcić mu czas, i wychować na porządnego człowieka. Poszukuję po prostu dawcy, który będzie miał swój wkład w realizację moich pragnień. Nie chcę późniejszego kontaktu dawcy ze szkrabem, jego zaangażowania w opiekę czy wychowanie. Jedyne na co mogę się zgodzić, to mail z krótką informacją o płci dziecka, o imieniu, które zdecydowałam się nadać, i zdjęcie ze szpitala, po porodzie. Na tym ślad po naszej dwójce się urywa. Jestem w stanie przystać na inseminację, choć przy pierwszej próbie interesuje mnie metoda "strzykawkowa". Poszukuję mężczyzny, który będzie w stanie w pełni zaakceptować te warunki. W tej kwestii będę bezkompromisowa, gdyż to dla mnie podstawa naszej współpracy. Pozostałe wymagania to wiek od 25 do 35 lat, ciemne włosy i ciemne oczy, chętnie ciemna karnacja, wysoki, wysportowany, po studiach (bądź w trakcie), inteligentny, zdrowy, bez nałogów, wolny od wad genetycznych i alergii, o pozytywnym usposobieniu. Poszukuję panów najchętniej z trójmiasta i pobliskich okolic, gdyż to bardzo ułatwi sprawę w umówieniu się na konkretny dzień